Jeśli szukasz pomysłów na ulotki reklamowe, przykładów i wskazówek, to jesteś we najlepszym miejscu. Poniżej wyjaśniamy, dlaczego ulotki są dziś nadal efektywnym narzędziem reklamowym i jak można je własną pracą wytworzyć. Podczas gdy e-maile są bardzo szybko wyrzucane do kosza, a promocji w social media i na stronach internetowych są na prawdę bardzo często prawie ignorowane, ulotki cieszą się ogromną popularnością Jest to jedna z najstarszych form komunikacji w marketingu, ale nadal skuteczny sposób rozpowszechniania informacji o firmie i jej ofercie.
Skuteczny marketing
Niektóre ulotki są od razu zauważane, ponieważ mają w szczególności atrakcyjną kolorystykę (sprawdź również informacje na stronie: przeczytaj więcej o agencji reklamowej i materiałach reklamowych). Jeżeli to możliwe, unikaj monotonnych barw i wybieraj bardziej żywe. Są to kolory: niebieski, żółty, zielony i różowy, które przyciągają uwagę klientów. Bez względu na to, czy promujesz na przykład produkt, czy usługę, wydarzenie, menu albo inny rodzaj treści, kolor jest niewątpliwie ważnym czynnikiem (sprawdź też: projektowanie graficzne). Ze stuprocentową pewnością wybór dokładnie określonej kroje czcionek to odpowiedni sposób na wyróżnienie ulotki. Dzięki odpowiedniej czcionce projekt na 100 procent zyska na atrakcyjności. W ten sam sposób informacje zawarte w ulotce będą bardziej czytelne dla ewentualnych klientów. Możesz także zdecydować się na zastosowanie różnych krojów czcionek w tej samej ulotce, ażeby zyskać jeszcze bardziej kreatywny i wyróżniający się przekaz. Projekt graficzny powinien być oryginalny i przyciągający uwagę. Budując ulotkę, możesz potrzebować pomysłu, który wcale nie jest banalny. By zaskoczyć odbiorców, można zastanowić się o bardziej nietypowym szablonie. Przykładowo można użyć tekstu, obrazu i grafiki, ażeby wytworzyć różnorodne warstwy, tak jakby niektóre elementy były bliżej siebie, a inne dalej od siebie. Ta szczególna zabawa z detalami graficznymi wykonuje obraz, który jest świetnie umiejscowiony w przestrzeni i daje niemal trójwymiarowe doznania wizualne.
Więcej: https://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna