Ulotki reklamowe to materiały promocyjne, które muszą przyciągnąć uwagę czytelnika i przekazać mu najistotniejsze informacje w jak najkrótszym czasie. Muszą być więc zaprojektowane szczegółowo i z myślą o tym, co chcemy powiedzieć w danym momencie. Ulotki są wciąż jednym z najbardziej rozpowszechnionych narzędzi reklamowych.
Ulotki są produktem uniwersalnym. Ten rodzaj reklamy jest jedną z najbardziej efektywnych i sprawdzonych strategii biznesowych (sprawdź: materiały reklamowe). By w pełni wykorzystać ten środek reklamy i marketingu, istotne jest, ażeby ulotka była atrakcyjna i łatwo przyciągała uwagę.
Opłacalna reklama
Zacznijmy od początku: ulotka reklamowa to publikacja papierowa o ograniczonym nakładzie, składająca się z jednej strony zadrukowanej po jednej lub obu portalach. Ulotki są przeznaczone do dotarcia do szerokiego grona odbiorców w niedługim czasie i charakteryzują się wysokim stopniem uniwersalności dzięki niezliczonym możliwościom implementacji treści i grafiki. Firmy, przedsiębiorstwa i organizacje wykorzystują ulotki reklamowe do promowania towarów, usług i wydarzeń bez ponoszenia nadmiernych kosztów, dzięki łatwej sprzedaży w punktach sprzedaży, centrach handlowych i skrzynkach pocztowych (zobacz również: zerknij jeśli chcesz wiedzieć więcej o tworzeniu materiałów reklamowych). Pierwszym krokiem w tworzeniu ulotki jest zaprojektowanie komunikatu, który ma zostać przekazany. Główne punkty to: temat ogłoszenia, informacje, które trzeba zamieścić, opis wydarzenia/produktu/usługi a także dane kontaktowe. Napisanie tekstu ulotki jest jednym z najważniejszych elementów. Treść musi być krótki, nagłówki i podtytuły muszą być starannie dobrane, a właściwie każde frazę musi być wyważone. Czytelnik musi natychmiast zrozumieć, co jest przedmiotem reklamy. Projekt wizualny powinien być wytworzony w wyrazistych barwach, które przyciągają uwagę.
Więcej informacji na stronie: http://www.actinea.pl/standardowe-kalendarze-ksiazkowe